Sale!

Amarone Delle Valpolicella DOCG, Italo Cescon, 2020

Sale!Avallone – Hea maitse liidab!
34.70 
46.27 €/L
Hind on kuvatud Sulle juba -20% soodushinnaga
Weight
75 kg
Tootegrupp
Päritolumaa
Piirkond
Tootja
Bränd
Värvus
Maitse
Stiil
Alkoholisisaldus
Serveerimistemperatuur
Kogus kastis

Maht
Hind on kuvatud Sulle juba -20% soodushinnaga

ISELOOMUSTUS

Amarone Delle Valpolicella DOCG, Italo Cescon, 2020 on prestiižne punane vein Itaalia kirdeosas asuvast Veneto piirkonnast. Värvuselt rubiinpunane, aroom on intensiivne, milles on tunda kuivatatud puuviljade buketti, vürtse, kaneeli, muskaati ja šokolaadi. Maitse on täidlane ja sametine, tunda on tumedaid kirsse, ploome, kuivatatud viigimarju ja lakritsat. Heas tasakaalus tanniinid ja pikk ning püsiv järelmaitse.

Amarone della Valpolicella DOCG Italo Cesconi 2020. aastakäigu vein on suurepärane näide Veneto piirkonna veinivalmistamise traditsioonidest ja oskustest, pakkudes rikkalikku ja komplekset maitseelamust.

TARBIMISSOOVITUS

Sobib hästi tummiste roogadega, nagu hautatud liha, pajaroogad, laagerdunud juustud ja rikkalikud pastaroad.

AUHINNAD

SKU: 8015543000853 Categories: , , ,

Italo Cescon

Kirde-Itaalia veinipiirkondi kutsutakse tihtipeale ühiselt Tre Venezie’ks. Niinimetatud “kolm Veneetsiat” ehk Trentino-Alto Adige, Veneto ja Friuli-Venezia Giulia kuulusid kunagise kuulsusrikka Veneetsia Vabariigi koosseisu. Tänapäeval on Itaalia kirdenurk tuntud suurepäraste ja omanäoliste veinide poolest, mida nauditakse terves maailmas.

Tre Venezie üks tähelepanuväärsemaid veinitootjaid on Italo Cescon, mis tegutseb aastast 1954. Selle rajaja, Italo Cescon, otsustas peale sõjaväeteenistust, et jätkab pere traditsioone ning alustas oma veiniäri. Enoteca Italo Cescon kogus kiiresti tunnustust ja sai Treviso provintsi söögikohtades üheks eelistatuimaks veinikojaks.

Nüüd vastutavad pereäri eest Italo lapsed, kes on oma isa nime tuntuks teinud kogu maailmas. Italo Cescon’i veinide omapära ei seisne ainult suurepärases maitses, vaid veinikoja tohutus panuses veinimaailma arengusse. Näiteks on nad ühed esimesed, kes valmistavad veini biodünaamilisi töövõtteid kasutades. Samuti on USA esimesed Raboso viinamarjaväädid pärit just Italo Cescon’i aedadest.

Ka Cescon’i pudelid on omaette kaubamärgiks kujunenud. Nimelt kaunistab pudeleid väike viinamarjaväät, mis sümboliseerib kolme alustala, millele pereäri on rajatud: traditsioonid, innovatsioon ja kirg. Traditsioon sai alguse 1957. aasta talvel, kui viinamarjad olid juba koristatud ja vanaema Anna läks viinamarjavääte kärpima. Tegusa tööpäeva järel koju jõudnud, avastas memm oma põlletaskust väikese vääditüki. Italo, kes oli viinamarjad ise kasvatanud, aitas vanaemal kepikese pudelikaela külge siduda. Sellest päevast alates on Italo Cescon’i veinidele samasugune vääditükk kaasa pandud, tähistamaks perekonna rasket tööd ja seda, kus see vein kasvanud on.

“Tralcetto” ehk vääditükike ehk kepike (Eestis tuntud kui kepivein) seotakse Italo Cescon’i pudelitele tänaseni käsitsi.