Sale!

Brut, Cuvee Alexander II, Abrau-Durso

Sale!Avallone – Hea maitse liidab!
18.28 
2,437.33 €/L
Hind on kuvatud Sulle juba -30% soodushinnaga
Weight
0.75 kg
Tootegrupp
Tooteliik
Päritolumaa
Tootja
Bränd
Värvus
Maitse
Stiil
Alkoholisisaldus
Maht
Serveerimistemperatuur
Kogus kastis

Hind on kuvatud Sulle juba -30% soodushinnaga

ISELOOMUSTUS

Cuvee Alexander II valmistamisel on välja valitud Abrau-Durso veinimõisa parimad maatükid. Vahuvein küpses veinimõisa mägitunnelites rohkem kui 3 aastat, kasutades vahuveini valmistamisel prantsuse šampanjatehnikat.

Heleda kuldse varjundiga vahuvein, mille aroom on rikkalik ja küps. Aroomis tunda rukkileiva koorikut, õunamoosi, päevalilleseemneid ja värskendavat tsitrusekoort. Maitse on värske, tunda õuna ja tsitrust, järelmaitses mineraalsust.

TARBIMISSOOVITUS

Ideaalne aperitiiviks. Sobib hästi eelroogade, väikeste suupistete, roogadega valgest kalast, mereandidega ja pehmete juustudega.

AUHINNAD

Vahuvein on võitnud mitmeid auhindu rahvusvahelistel konkurssidel: IWSC, IWC, Mundus Vini, ja Decanter.

Abrau-Durso – Ehe vahuvein Venemaalt !

Abrau-Durso veinimaja asutati Aleksander II käsul 25. novembril 1870. Veinimaja peamiseks ülesandeks oli valmistada vahuveine tsaari majapidamisele.

20. sajandi alguses kutsuti mitmeid Prantsuse veinimeistreid Venemaale, et välja töötada Abrau-Durso piirkonna parim vahuvein. Erilise panuse Abrau-Durso vahuveinide arengusse andis Victor Dravigny, kes elustas taas “traditsioonilisel meetodil” vahuveinide tootmise. Victor töötas veinimõisas aastani 1919 ja pälvis selle aja jooksul mitmeid autasusid oma suure panuse eest veinimõisa arengusse.

Abrau-Durso vahuveini esitleti esmakordselt ülemaailmselt 1906. aastal Itaalias ja Ameerika Ühendriikides. Ekspordiga alustati mõned aastad hiljem ning 1960’ndate lõpuks sõlmis Abrau-Durso lepingu PepsiCo gigant ettevõttega, et turustada vahuveine Nazdorovie brändi nime all, eelkõige USA turule.

Kuuekümnendatel pakuti New-York’i kuulsaimates restorandides Nazdorovie vahuveini kõrvuti brändidega nagu Moët & Chandon ja Laurent Perrier, samas hinnaklassis.

Tänapäeval on praegused omanikud pannud suurt rõhku investeeringutele, et renoveerida tootmishooneid, juurde on ostetud modernsed seadmed ja palgatud Prantsuse konsuldandid. Uuenduse on läbinud ka pudelid ja sildid. Traditsioonilisel meetodil toodetakse aastas 2 miljonit pudelit ja charmant meetodil toodetakse lisaks 14 miljonit pudelit aastas. Abrau-Durso käsutuses on kilomeetrite viisi tunneleid, milles traditsioonilisel meetodil valminud vahuvein saab rahulikult küpseda ja areneda. Kokku mahub nendesse tunnelitesse koguni 10 miljonit pudelit.