E-poes orienteerumine ja toodete valimine

  1. Tooteid on võimalik leida menüüpunkti alt “E-POOD”.
  2. Valides vastava toote ikooni, on teil võimalik sorteerida tooteid alkoholi tootegrupi, päritolumaa, tootja, maitse, värvi ja mahu järgi jne.
  3. Valitud tootele vajutades on teil võimalik näha toote täpsemaid andmeid ja kirjeldust.
  4. Ostukorvi saab lisada tooteid konkreetse lehe tootelehelt, vajutades punasele nupule “Lisa korvi”.

Ostukorvi ülevaatus, kinnitamine ja ostmine.

    1. Lisage soovitud tooted ostukorvi, tootelehel olles – “lisa korvi” nupule vajutades.
    1. Lehekülje üleval paremas nurgas saate jälgida ostukorvi sisu ning siseneda ostukorvi.
    1. Ostukorvile klikates näete valitud tooteid ning saate muuta toodete koguseid.
    1. Ostukorvis saate ka lisada sooduskoodi, selle olemasolul.
    1. Teile avanevad erinevad transpordi võimalused ning  sisestage tellimuse täitmiseks kohustuslikud isikuandmed ning valige maksmisviis.
    1. Avallone AS E-Poes on kauplemisvaluutaks eurod. Tootehind sisaldab käibemaksu ning alkohoolsed joogid alkoholiaktsiis.
  • REGISTREERI END AVALLONE EPOE KLIENDIKS JA SAAD AUTOMAATSELT -10% ALLAHINDLUST KÕIGILT TÄISHINNAGA TOODETELT. PÜSIALLAHINDLUS EI KEHTI JUBA KAMPAANIAS OLEVATELE TOODETELE, E-SIGARETTIDELE JA  KINKEKAARDI OSTMISEL. KUPONGIGA OSTES PÜSIALLAHINDLUS EI KEHTI JA OSTUKORV ARVUTAB TOODETELT MAHA KUPONGIS ETTENÄHTUD PROTSENDI.
    1. Pärast valitud makseviisi edukat sooritust kuvatakse ekraanile tellimuse kinnitus ning saadetakse see ka kliendi poolt sisestatud e-maili aadressile. Ebaõnnestunud makseviisi kasutamise korral tellimuse käsitlus peatatakse ning pakutakse võimalust makset uuesti sooritada.
      Juhul, kui pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist e-posti teel teadet ei tulnud, helistage numbril 56 153 899.
  1. Veebipoes tehtud tellimusi täidetakse tööpäevadel (E−R) kell 10:00−17:00 ning tüüpiliselt kulub tellimuse täitmiseks 1-3 tööpäeva. Kui tellimus on Kliendi poolt valitud transpordiviisiks ette valmistatud, saadetakse Kliendile ka vastavasisuline teade e-maili teel. Juhul kui tellimuse täitmine võtab aega enam või tellimuse täitmisel ilmnevad mingid probleemid, võetakse Kliendiga koheselt ühendust ning lepitakse tellimuse täitmise tingimused kokku täiendavalt.

Seoses Eesti Vabariigis kehtiva alkoholiseadusega, on Avallone AS e-poes võimalik tellimusi teha ja tooteid osta ainult täisealistel isikutel, kes on vanuses 18 aastat või vanemad.

    • Tellides kaubad kulleriga Kliendi vanust kontrollib kuller
    • Tellides kauba pakiautomaati, kontrollib Kliendi vanust ID-kaardi alusel pakiautomaat
  • Tellides kauba Avallone Poodi, kontrollib Kliendi vanust erakliendihaldur.

Kodulehele sisenedes kinnitate, et olete vähemalt 18. aastat vana.

Juhul, kui kliendil ei õnnestu tõendada enda vanust SmartKullerile,  SmartPost pakiautomaadile või Avallone erakliendihaldurile, ei ole Avallone AS kohustatud kaupa kliendile üle andma ning ei tagasta sellisel juhul tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid.

Info ja abi

Kui vajate abi meie e-poes ostu sooritamisel või soovite konsulteerida meie poolt müüdavate toodete osas, palume pöörduda AVALLONE AS erakliendihalduri poole, tel. 56 153 899.

Toodetega saab tutvuda ka kohapeal, Avallone poes.
Avallone pood asub aadressil Remmelga 6, Männiku, Tallinn 11215, avatud E-R 10:00 – 17:00.

Transpordi info ja maksumus

Kõik veebipoes Avallone.ee toodud kaupade hinnad sisaldavad kehtivat käibemaksu.

Transport

    1. Pärast müügitellimuse jõustumist komplekteerib AVALLONE AS veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
    1. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest e-poe operaatori AVALLONE AS pangakontole.
    1. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning esitada kohaletoimetamise andmed korrektselt.
  1. AVALLONE AS ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal. Kui esineb viivitusi, mis on tekkinud AVALLONE AS tõttu, teavitatakse Klienti esimesel võimalusel.

Transpordi maksumus

Tallinna piires võimalik kokkuleppida tasuta transport üle 100€ tellimustel!

Ostudele, mille kogusumma jääb alla 100,00 euro koos käibemaksuga, lisandub kauba maksumusele transpordi hind vastavalt Kliendi tellimuse suurusele ja Kliendi poolt valitud kauba kättesaamise viisile:

– Kauba kättesaamine Avallone poest, aadressil Remmelga 6, Tallinn – tasuta

– AVALLONE kuller. Kojuvedu Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Teenuse maksumus 5 eur. Tellimus viiakse kohale 1-4 tööpäeva jooksul.

–  SmartPOST ja SmartKULLER teenus.

AS AVALLONE veebipoe logistikapartneriks on ITELLA ESTONIA OÜ, pakkudes kahte teenust:
SmartPOST ja SmartKULLER.

SmartPOST

    • SmartPost pakiautomaadi teenus 3,99 eurot;
    • Kui tellimuse maksumus ületab koos käibemaksuga 100,00 eurot pakutakse Kliendile transporditeenus Eesti piires ilma täiendava tasuta.

SmartKULLER

    • SmartKuller Eesti piires 7,99 eurot;
    • Kui tellimuse maksumus ületab koos käibemaksuga 300,00 eurot pakutakse Kliendile transporditeenus Eesti piires ilma täiendava tasuta. Sellistel juhtudel lepitakse kauba transpordiviis ja -aeg Kliendiga kokku täiendavalt;
  • Tellimuste tüüpiline tarneaeg on 1 kuni 4 tööpäeva alates tellimuse tellimuse jõustumisest (makse laekumisest). Viivituste tekkimisel informeerib AVALLONE AS veebipoe klienditeenindus Klienti viivitamatult.

Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni või tellimuse eest tehtud makse laekumiseni.

AVALLONE AS jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

Kauba tagastamise kord ja  tagasimaksed

    1. Tagastamiseks täidab klient Avallone poes avalduse.
    1. Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui toodetel ei esine märke kasutamisest ega pakendi rikkumisest. AVALLONE AS’il on õigus keelduda tagasivõtust, kui ilmneb, et toote originaalpakend on rikutud, määrdunud või tootel on märke kasutamisest.
    1. Kliendil on õigus tagastada toode 14 kalendripäeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tooteid saab tagastada Avallone Poodi, mis asub aadressil Remmelga 6, Männiku, Tallinn. Tööpäevadel avatud E-R 10:00 – 17:00
  1. Tagasimaksed teostatakse 7 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamise kuupäevast ning tehakse samale arvelduskontole, millelt klient tasus arve ( Erandina peab klient avalduse täitmisel märkima teisiti.)

Pretensioonide esitamine

      1. Klient kohustub Avallone AS’i  teavitama toodete mittevastavusest esimesel võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
      1. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile eda@avallone.ee, esitades sealjuures tellimuse kinnituse või arve-saatekirja, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
        Pretensiooni on võimalik täita ka  Avallone Poes, Remmelga 6, Männiku, Tallinn, 11215.
      1. Kauba pretensiooni esinemisel palume mitte toodet (enam) tarbida. (Toodet peab olema alles vähemalt 75%)
    1. Avallone AS ei vastuta Kliendi süül tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest ja hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
  • Avallone AS ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.

Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Privaatsuspoliitika

    • Klient annab veebipoes registreerides ning ostu sooritades vastava kinnitusega nõusoleku kasutada, koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid: nimi, sünnikuupäev, telefon, paki kättetoimetamise- või kodune aadress, e-post.
  • AVALLONE AS veebipood juhindub ja toimib enda põhimõtetes Eesti Vabariigis kehtivast isikukaitseseadusest. LINK